Children who eat plenty of dairy foods such as milk and cheese can expect to live longer, a study suggests.Some 4,374 UK children from a 1930s study were traced 65 years later by researchers in Bristol and Queensland.They found those who had had high dairy and calcium intakes as children had been protected against stroke and other causes of death, journal Heart reports.Despite dairy containing artery furring fat and cholesterol, high consumption did not raise the heart disease risk.The findings appear to back the practice of giving extra milk to schoolchildren. Copiii care mănâncă o multime de produse alimentare de lapte, cum ar fi laptele si branza se pot aştepta să trăiesc mai mult, un studiu suggests.Some 4374 de copii din Regatul Unit de la un studiu anii 1930 au fost identificate 65 ani mai târziu de cercetători din Bristol şi Queensland.They găsit pe cei care au avut de mare de lapte şi de aportul de calciu ca si copii au fost protejate împotriva accident vascular cerebral şi a altor cauze de deces, revista Heart reports.Despite lactate care conţin blană de arteră de grăsime şi colesterol, consumul mare nu a ridicat boli de inima constatările risk.The par să spate practica de a da lapte suplimentare pentru elevi.
Milk and cheese can expect children to live longer
The study looked at family diets and found higher intakes of both calcium and dairy, predominantly from milk, cut mortality by a quarter.A higher daily intake of calcium, of at least 400mg as found in just over half a pint of milk, cut the chance of dying from stroke by as much as 60%. Studiul a avut în dietele de familie şi sa constatat că dozele mai mari de atât de calciu si produse lactate, predominant din lapte, se taie mortalităţii pe o doză mai mare quarter.A zilnic de calciu, de cel puţin 400mg ca în puţin peste o jumătate de halbă de lapte, tăiate şansă de a muri de accident vascular cerebral cu pana la 60%. These beneficial effects were seen at estimated intake levels similar to those currently recommended by experts.Three servings of dairy foods – for example, a 200ml glass of milk, a pot of yogurt and a small piece of cheese – will provide all the calcium most people need each day. Aceste efecte benefice au fost observate la niveluri de consum estimat similare cu cele recomandate în prezent de către experts.Three portii de alimente, produse lactate - de exemplu, un pahar de 200 ml lapte, un vas de iaurt şi o mică bucată de brânză - va furniza toate calciu cei mai mulţi oameni nevoie în fiecare zi.

Other factors may play a part – though researchers say they took into account that children with the highest dairy intakes came from wealthier families and ate better diets overall – but there is evidence that high calcium intake is good for blood pressure . Alţi factori pot juca un rol - deşi cercetătorii spun că au luat în considerare faptul că copiii cu prizelor de cea mai mare de lapte provenind din familii mai bogate şi mai bine de ansamblu a mâncat diete - dar nu există dovezi că Aportul crescut de calciu este bun pentru a tensiunii arteriale.

Prolonged high blood pressure increases the risk of stroke.Dairy consumption may also influence heart and circulation health through a hormone called insulin-like growth factor 1 (IGF-1), say the study authors from the UK's University of Bristol and Australia's Queensland Institute of Medical Research.In adults, high circulating levels of IGF-1 are linked with reduced cases of heart failure and heart disease deaths.Joanne Murphy of The Stroke Association said: “This is an interesting study, but we need to take a further look to really assess the benefits of milk in reducing the chances of dying from stroke. Prelungit cu presiune ridicată de sânge creşte riscul de consum stroke.Dairy pot influenţa, de asemenea, de inimă şi de sănătate de circulaţie prin intermediul unui hormon numit insulin-like growth factor 1 (IGF-1), spun autorii studiului de la Universitatea din Regatul Unit din Bristol şi de Queensland Australiei Institutul de Medical adulţi Research.In, nivelurile ridicate circulante de IGF-1 sunt legate cu redus de cazuri de insuficienţă cardiacă şi de boală de inimă deaths.Joanne Murphy a Asociaţiei Stroke a spus: "Acesta este un studiu interesant, dar avem nevoie de a arunca o privire suplimentare pentru a într-adevăr să evalueze beneficiile de lapte în reducerea şansele de a muri de accident vascular cerebral.
Milk and cheese can expect children to live longer
“In the meantime, we advise parents to opt for a diet rich in fruit and vegetables and low in saturated fat and salt for the overall health of their children.”June Davison, cardiac nurse for the British Heart Foundation said: “It is important to include dairy as part of a balanced diet from the early years.”However, older children and adults should consume low-fat dairy products such as semi-skimmed, 1% or skimmed milk and low-fat yogurts, which will help keep saturated fat intake low to help protect the heart.”Studies investigating a link between cancer and dairy products have not given clear results. "Între timp, va sfatuim părinţi să opteze pentru o dieta bogata in fructe şi legume şi scăzut de grăsimi saturate şi sare pentru sănătatea generală a copiilor lor." Iunie Davison, asistentă cardiacă pentru British Heart Foundation a declarat: "Este important pentru a include produse lactate, ca parte a unei diete echilibrate din primii ani. "Cu toate acestea, copiii mai mari şi la adulţi trebuie să consume scăzut produse lactate cu grăsime, cum ar fi semi-degresat, 1% sau lapte degresat şi mic-iaurt de grăsime, ceea ce va ajuta la menţinerea saturate aportul conţinut redus de grăsimi pentru a ajuta la protejarea inimii. "Studii de instrumentare o legătură între cancer şi produse lactate nu au dat rezultate clare. Some research shows an increase in the risk of developing cancer, and some shows a decrease. Unele cercetări arată o creştere a riscului de apariţie a cancerului, iar unele arată o scădere.

Translate this post Traduceţi acest post