Children who eat plenty of dairy foods such as milk and cheese can expect to live longer, a study suggests.Some 4,374 UK children from a 1930s study were traced 65 years later by researchers in Bristol and Queensland.They found those who had had high dairy and calcium intakes as children had been protected against stroke and other causes of death, journal Heart reports.Despite dairy containing artery furring fat and cholesterol, high consumption did not raise the heart disease risk.The findings appear to back the practice of giving extra milk to schoolchildren. 어린이들은 많은 우유와 치즈와 같은 낙농 식품의 이상, 1930 년대의 연구에서 연구 suggests.Some 4374 영국의 아동 생활을 기대할 수있습니다 먹을 65 세 나중에 브리스톨에있는 한 연구자 Queensland.They 자들 것을 발견함으로써 높은 유제품했다 추적했다 칼슘 섭취 어린이 뇌졸중 및 사망의 다른 원인에 대해, 저널 심장 동맥 reports.Despite 유제품 지방과 콜레스테롤이 포함된 모피, 높은 소비가 심장 질환 risk.The 결과를 키우지 않았다 보호를 받았다면 추가로 우유를주는 연습을 다시 나타납니다 학생들이있습니다.
Milk and cheese can expect children to live longer
The study looked at family diets and found higher intakes of both calcium and dairy, predominantly from milk, cut mortality by a quarter.A higher daily intake of calcium, of at least 400mg as found in just over half a pint of milk, cut the chance of dying from stroke by as much as 60%. 가족 연구 결과 다이어트를 쳐다보면서 최소한 400mg의 칼슘을 quarter.A 높은 섭취량에 의해, 컷 사망률은 우유에서 칼슘과 유제품 모두 높은 섭취, 주로 발견 그저 우유 반 파인트 이상 잘라 발견 뇌졸중에서만큼 60 %에 의해 죽어가는 기회를. These beneficial effects were seen at estimated intake levels similar to those currently recommended by experts.Three servings of dairy foods – for example, a 200ml glass of milk, a pot of yogurt and a small piece of cheese – will provide all the calcium most people need each day. 이러한 유익한 효과를 추정 섭취량 수준의 사람은 현재 낙농 식품 experts.Three 인분에 의해 권장 비슷한에서 목격했다 - 예를 들면, 우유 200ml 유리, 요구르트의 항아리와 작은 조각 치즈 - 대부분의 사람들은 모두 칼슘을 제공할 것입니다 매일해야합니다.

Other factors may play a part – though researchers say they took into account that children with the highest dairy intakes came from wealthier families and ate better diets overall – but there is evidence that high calcium intake is good for blood pressure . 기타 요소 부분을 재생할 수있습니다 -하지만 연구자들은 그들의 계정에이 최고의 유제품 섭취와 아이들이 부유한 가정에서 나온 더 나은 전반적인 다이어트 먹었다고했다 -하지만 증거가 높은 칼슘 섭취량이 혈압이 좋은 것입니다.

Prolonged high blood pressure increases the risk of stroke.Dairy consumption may also influence heart and circulation health through a hormone called insulin-like growth factor 1 (IGF-1), say the study authors from the UK's University of Bristol and Australia's Queensland Institute of Medical Research.In adults, high circulating levels of IGF-1 are linked with reduced cases of heart failure and heart disease deaths.Joanne Murphy of The Stroke Association said: “This is an interesting study, but we need to take a further look to really assess the benefits of milk in reducing the chances of dying from stroke. 장시간 높은 혈압 불리는 인슐린 성장 인자 1 (IGF - 1), 같은 말을 stroke.Dairy 소비 또한 호르몬을 통해 심장과 혈액 순환이 건강에 영향을 미칠 수있는 위험을 증가 영국 브리스톨 대학에서 공부 작가와 호주의 퀸즐랜드 연구소 의료 Research.In 성인, 높은 순환 IGF - 1 수준의 스트로크 협회의 심장 마비와 심장 질환 deaths.Joanne 머피의 감소와 연결되어있는 경우 말했다 : "이것은 흥미있는 연구 결과이다,하지만 우리는 좀 더 걸릴 필요 정말 뇌졸중으로 사망할 가능성이 감소 우유의 장점을 평가할 수.
Milk and cheese can expect children to live longer
“In the meantime, we advise parents to opt for a diet rich in fruit and vegetables and low in saturated fat and salt for the overall health of their children.”June Davison, cardiac nurse for the British Heart Foundation said: “It is important to include dairy as part of a balanced diet from the early years.”However, older children and adults should consume low-fat dairy products such as semi-skimmed, 1% or skimmed milk and low-fat yogurts, which will help keep saturated fat intake low to help protect the heart.”Studies investigating a link between cancer and dairy products have not given clear results. "그동안 우리는 다이어트 과일과 야채 및 낮은 포화 지방과 소금, 자녀의 전반적인 건강을 위해."6 데이비슨, 영국 심장 재단의 심장 간호사에서 부자 부모에게 조언을 선택했다 : "그것은 중요하다 초기부터 균형 잡힌 식단의 일부이다. "하지만, 나이가 어린이와 어른이 낮은 준결승과 같은 지방 낙농 제품이 포화 상태 유지 도움이 될 미끄러져 1 % 또는 무지방 우유, 저지방 yogurts, 유제품 섭취를 포함해야합니다 지방 섭취량이 심장을 보호하는 데 도움이 낮아. "암 연구, 유제품 사이의 링크를 조사하고 분명한 결과를 부여하지 않았습니다. Some research shows an increase in the risk of developing cancer, and some shows a decrease. 일부 연구 발병 위험이 증가 보여줍니다, 일부 감소를 보여줍니다.

Translate this post 번역이 게시물에